0458611509

Toimitusehdot

TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT

Asiakaspalvelu palvelee teitä ma-to kello 9-17, pe 9-15. Voit tehdä tilauksesi myös puhelimitse, puh. 045 8611 509 tai lähettämällä tilauksesi s-postilla [email protected]. Toivomme, että tilauksia tehdessäsi olet merkinnyt tuotenumerot muistiin!

1. Osto

Ostosopimus astuu voimaan, kun Kinttupiste on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus lähetetään, kun tilaus on tavoittanut Kinttupisteen. Jos toimitusaika muuttuu, asiakkaalle ilmoitetaan siitä pikimmiten. Asiakkaalla on aina oikeus perua kauppa maksutta ennen kuin tuote on lähetetty. Kinttupisteellä on omistusoikeus ja takaisinperimisoikeus tuotteille, kunnes asiakas on maksanut koko summan. Jotta voit ostaa Kinttupisteen verkkokaupasta, sinun tulee olla täyttänyt 18 vuotta ja Kinttupisteen on pystyttävä vahvistamaan asunto-osoitteesi. Asiakaspalvelijamme on sinuun yhteydessä, mikäli tilauksessa on jotain epäselvää!

2. Hinta

Voimassa oleva hinta on hinta, joka on ilmoitettu verkkokaupassa. Hinta sisältää arvonlisäveron kaikissa muissa tuotteissa paitsi lahjakorteissa. Kinttupiste pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Jos hinta muuttuu, on asiakkaalla oikeus perua kauppa maksutta.

3. Rahti

Tilaukseen lisätään toimituskulut, paitsi jos ilmaisen toimituksen ehdot täyttyvät.

4. Maksuvaihtoehdot/maksuehdot

Paytrail-maksut

Paytrailin maksuehdot voit lukea tästä linkistä.

5. Toimitus

Varastossa olevat tuotteet pyritään postittamaan tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä. Jos tuotetta ei ole Kinttupisteen omassa varastossa, on tuotteen tietojen yhteydessä maininta arvioidusta toimitusajasta. Toimitusajan mahdollisesti venyessä pyrimme informoimaan asiakasta, jolloin hänellä on mahdollisuus peruuttaa tilaus.

Tilaukset toimitetaan postitse tai ne voi noutaa Kinttupisteen myymälästä osoitteesta Humalistonkatu 18, 20100 Turku.

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi – viimeistään 8 vrk kuluessa – Kinttupisteen asiakaspalveluun.

Jos tuote loppuu varastosta ennen kuin olemme ehtineet päivittää tiedon tuotteen loppumisesta kotisivullemme, ilmoitamme asiakkaalle sähköpostitse arvioidun toimitusajan. Asiakkaalla on aina oikeus perua kauppa maksutta, jos tuote on loppunut varastosta.

6. Toimituksen myöhästyminen

Joskus tapahtuu myöhästymisiä toimituksessa meistä riippumattomista syistä, esim. jos tuotetoimittaja ei pysty täyttämään toimitusvelvollisuuttaan meille. Jos näin tapahtuu, ei Kinttupiste ole korvausvelvollinen aiheutuneesta vahingosta, jonka myöhästyminen on aiheuttanut asiakkaalle. Ilmoitamme aina asiakkaalle, jos tiedämme että toimitusaika tulee pitkittymään. Sinulla on aina asiakkaana oikeus perua kauppa maksutta, jos toimitus myöhästyy.

7. Toimitusriski

Kinttupiste on vastuussa tuotteen toimituksesta asiakkaalle. Asiakas ja kuljetusyritys on vastuussa mahdollisesta tuotteen palautuslähetyksestä.

8. Palautus- ja vaihto-oikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän sisällä tavaran vastaanottamisesta. Sinun on aina ilmoitettava palautuksesta ja kaupan peruutuksesta myyjälle. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi. Peruutusilmoitus ja palautus on tehtävä Kinttupisteelle sähköpostilla 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Palautus voidaan tehdä Kinttupiste asiakaspalautustunnuksella ainoastaan silloin, jos siitä on erikseen sovittu Kinttupiste asiakaspalvelun kanssa.

Jos toimitus on ollut tilauksen mukainen ja virheetön, asiakas maksaa palautuksen postikulut. Jos asiakas ei kyseisessä tapauksessa maksa postikuluja, vähennetään palautuksen kulut asiakkaalle palautettavasta suorituksesta. Palautettavan tavaran tulee olla käyttämätön ja vahingoittumaton. Myös pakkauksen tulee olla myyntikuntoinen. Avatuilla sukkapakkauksilla tai muilla hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta (Kuluttajansuojalaki 6. luku 16 pykälä.)

9. Reklamaatiot

Jos haluat tehdä reklamaation viallisesta tai väärästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse lisäohjeita varten. Ilmoita aina meille sähköpostitse [email protected] ennen kuin palautat tuotteen ja liitä kopio laskusta/kuitista mukaan.

10. Takaisinmaksu

Palautuksen takaisinmaksu tapahtuu saman palvelun kautta, kuin mitä käyttäen tilaus on maksettu (Checkout). Takaisinmaksu tapahtuu mahdollisimman pian siitä kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen ja tarvittaessa saaneet tietoomme asiakkaan tilitiedot, kuitenkin aina viimeistään 30 päivän kuluttua palautuksen hyväksymisestä.

11. Oikeudenpidätykset

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, jotka voivat aiheutua tuotetoimittajien suurista hinnanmuutoksista, kirjoitusvirheistä tai muista meistä riippumattomista syistä.

Pidätämme myös oikeuden virheellisiin teksteihin internetsivuillamme. Meillä ei ole lääkealan koulutusta, ja vaikka pyrimme pitämään tiedot sivuillamme mahdollisimman oikeellisina, voi teksteissä esiintyä virheellistä, vajavaista tai harhaanjohtavaa tietoa. Emme siis ota vastuuta vahingoista jotka jollain tapaa aiheutuvat sivustollamme esitetyistä tiedoista tai tuotteiden yleisestä tai vääränlaisesta käytöstä.

12. Henkilötietojen suojaus

Tilauksen ja rekisteröitymisen yhteydessä hyväksyt, että me säilytämme ja käytämme tietojasi toiminnassamme, jotta voimme täyttää palvelutasoa, jota meiltä odotat. Henkilötietolain (GDPR) mukaan sinulla on oikeus saada tietää minkälaiset tiedot meillä on sinusta rekisterissämme. Kokiessasi tiedot vääriksi tai merkityksettömiksi voit pyytää oikaisua tai tietojen poistamista asiakasrekisteristä. Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme (mielellään sähköpostitse [email protected]). Me takaamme, ettemme myy tai luovuta henkilötietoja eteenpäin.